Maestros
Na 30 jaar in de gevangenis vallen de bendeleden op leeftijd van Maestros weer in oude patronen. Ze hebben de stierenarena Las Ventas op het oog voor hun volgende overval. Zal alles gaan zoals gepland?
Na 30 jaar in de gevangenis vallen de bendeleden op leeftijd van Maestros weer in oude patronen. Ze plannen een overval op de stierenarena Las Ventas in Madrid op San Isidro-dag. Zal het verlopen zoals ze gepland hebben?