The Beatles: Let It Be
Voor het eerst in 50 jaar weer te zien: de oorspronkelijke film over The Beatles uit 1970 van regisseur Michael Lindsay-Hogg. Let It Be werd voor het eerst uitgebracht in mei 1970 te midden van het tumult over het uiteenvallen van The Beatles. Nu neemt het zijn ereplaats in de geschiedenis van de band in.