Hitman
Een stille, discrete huurmoordenaar wordt in de steek gelaten door zijn mysterieuze werkgever en raakt ongewild betrokken bij een verdachte politieke moord. Hij valt voor een Russische prostituee, waardoor zijn leven erg gecompliceerd wordt, en elimineert uiteindelijk hun vijand.
Hitman is gebaseerd op een van de bestverkopende, bekroonde videogame-franchises. De ‘Hitman’, of huurmoordenaar, is een genetisch gemanipuleerde elitemoordenaar die alleen gekend is als Agent 47. Zijn bestaan lijkt een zonde te zijn, maar hij voert een stille oorlog om de wereld van het kwaad te bevrijden. Hij is briljant, charismatisch en charmant, maar onthult weinig over zichzelf. Hij heeft geen naam en is alleen gekend door de laatste twee cijfers van een streepjescode die op de achterkant van zijn hoofd staat getatoeëerd. Zijn kenmerken: dodelijke gratie, constante precisie en een vastberaden trots voor zijn werk. Maar zelfs 47 kon deze 'willekeurige equatie' in zijn leven van exactheid niet voorspellen: de onverwachte prikkels van zijn geweten en de onbekende emoties die een mysterieuze Russische vrouw bij hem opwekt.