The Lowdown
Burgerjournalist Lee Raybon, een zelfbenoemde 'waarheidsschrijver' uit Tulsa, komt door zijn obsessie met de waarheid altijd in de problemen.
The Lowdown volgt de gevaarlijke praktijken van burgerjournalist Lee Raybon, een zelfbenoemde 'waarheidsschrijver' uit Tulsa wiens obsessie met de waarheid hem constant in de problemen brengt. Lee is geen idealist, maar hij wil koste wat het kost corruptie en de verborgen beerput van de stad blootleggen, zelfs als hij daarmee zijn leven riskeert. Wanneer zijn nieuwste onthulling over de machtige familie Washberg leidt tot de verdachte zelfmoord van Dale Washberg, weet Lee dat hij op iets groots is gestuit. Hij volgt een spoor van aanwijzingen dat Dale heeft achtergelaten en duikt dieper in de zaak. Al snel ontdekt hij dat de rouwende weduwe Betty Jo meer oog heeft voor haar zwager dan voor haar overleden man. Machtige krachten willen voorkomen dat Lee de waarheid achterhaalt.