Ghost Train
Eens per jaar brengen de broers Michael en Peter, die van elkaar vervreemd zijn, met tegenzin een bezoek aan de oude kermis waar hun vriend Sam vermist raakte toen ze nog kinderen waren. Het leven van beide mannen is getekend door de dag dat Sam werd opgeslokt door de Spooktrein en nooit meer terugkeerde. Dit jaar heeft Michael Peter iets te vertellen dat nog meer impact zal hebben dan die noodlottige dag 30 jaar geleden.