Black-ish
Andre 'Dre' Johnson heeft een goede baan, een mooie vrouw, Rainbow, vier kinderen en een koloniaal huis in een buitenwijk. Maar is dit zwarte gezin door zijn succes te veel geassimileerd? Met wat hulp van z'n vader wil Dre z'n gezin een gevoel van culturele identiteit geven, dat hun verleden in ere houdt maar kijkt naar de toekomst.