L'experience
Camille is 25 jaar en studente antropologie. Ze slaagt er niet in over een breuk heen te komen en grijpt naar angstremmers. Haar beste vriendin is neurowetenschapper en stelt haar een experimenteel apparaat voor dat haar angst kan wegnemen. Hoop en risico’s botsen.