Disney Junior Speel mee met Winnie de Poeh
Winnie de Poeh en zijn vrienden genieten van allerlei speelafspraakjes in hun boomhut in het Honderd Bunderbos. Van vliegeren met Knorretje tot het spelen van spelletjes als "Verstoppertje" met Kanga, er is altijd wel iets leuks te doen voor Poeh en zijn vriendjes. Teigetje pakt zijn knikkers erbij en leert mondharmonica spelen; Iejoor ontdekt dat hij meer kleuren kan maken door verf te combineren; en Konijn laat Knorretje zien hoe spannend het is om een avocado te proeven.