Iron Man: Armored Adventures
Als erfgenaam van het miljardenbedrijf Stark International leidde Tony Stark een luxueus leven. Hij verloor zijn vader en om hem te eren gebruikt hij zijn pantser om anderen te beschermen.
Tiener en techneut Tony Stark leefde als erfgenaam van het miljardenbedrijf Stark International een luxueus leven. Maar alles ging fout toen hij door een tragisch ongeval zijn vader verloor en bijna zijn eigen leven. Hij overleefde dankzij zijn nieuwste uitvinding, een experimenteel pak van onoverwinnelijk pantser. Bezield om zijn vader te eren, gebruikt Tony dit pantser en wetenschap om hen te beschermen die ten prooi vallen aan rampen, corruptie en complotten. Tony moet nu leren verantwoordelijkheid te dragen op jonge leeftijd. Hij is Iron Man, de nieuwe held voor het digitale tijdperk.