Empire
Een sexy en krachtig drama over een familiedynastie die het hoofd volgt van een muziekimperium wiens drie zonen en ex-vrouw allemaal strijden om zijn troon.
De familie Lyon wordt weer bij elkaar gebracht door een vreugdevolle familieaangelegenheid.
Andre en Lucious staan tegenover elkaar als ze de nieuwe koers van Empire proberen te bepalen.
Andre neemt een beslissing over zijn gezondheid, gezin en carrière. Devon praat met Tiana.
Lucious wil een platencontract voor Yana in de wacht slepen, maar krijgt verrassende feedback.
De trouwdag van Teri en Andre breekt aan, maar ze blijft zich zorgen maken om zijn driftigheid.
Lucious komt er via Kelly Patel achter welke zakelijke misstappen Andre heeft begaan.