Image
De ambitieuze journaliste Eva krijgt de kans van haar leven wanneer ze mag berichten over de beruchte wijken van Brussel. Ze wordt rondgeleid door Lahbib, een slimme jongen van de straat die haar meteen weet te boeien. Naarmate Eva dieper graaft voor haar reportage, veroorzaakt ze onrust op de redactie, vooral bij de sterpresentator, die haar ambitie als een bedreiging ziet.