PORTRAITS DE VOYAGE : COLOMBIE - Fourmis Gros Cul
Tijdens een trektocht door de Colombiaanse jungle krijgt een reiziger de kans om het lokale, meest populaire 'snoepje' uit de regio van Santander te proeven: mieren met grote billen.