Meer afleveringen vanaf november
Tony is terug. Gehavend en gevaarlijk. De strijd laait weer op, maar voor wie is de rekening?
Met de aankomende verkiezingen staat Rupert onder druk. Sarah staat op een tweesprong met Tony.
Terwijl Rupert nog wankelt van de klap moeten Declan en Venturer een moeilijke beslissing nemen.
Rupert scoort een comeback op tv, Declan draait door in Ierland en Tony strijdt nog harder om macht.
Tijdens een storm in Rutshire wordt er een geheim ontdekt en neemt de nacht een duistere wending.