The Testaments
'The Testaments' is het vervolg op 'The Handmaid's Tale' en een dramatisch coming-of-ageverhaal in Gilead. De serie volgt twee jonge meiden: de plichtsgetrouwe en vrome Agnes Mackenzie en Daisy, een nieuwkomer en bekeerling van buiten de grenzen van Gilead.
'The Testaments', het vervolg op 'The Handmaid's Tale', is een dramatisch coming-of-ageverhaal in Gilead. De serie volgt twee jonge meiden: de vrome, plichtsgetrouwe Agnes Mackenzie en Daisy, een nieuwe bekeerling van buiten Gilead. Op Tante Lydia's eliteschool voor toekomstige echtgenotes leren ze op brute wijze gehoorzamen, altijd met een goddelijke rechtvaardiging. Hun band wordt de katalysator die hun verleden, heden en toekomst op zijn kop zet.