I Scream, You Scream
Een hybride documentaire waarin we Geron (alias Showtime) volgen, die ijs verkoopt, maar terugverlangt naar zijn tijd als dj. Na een verbijsterende droom begint Geron aan een tocht om opnieuw contact te krijgen met zijn muzikaal ingestelde zoon Anthony, in de hoop muziek te creëren waar ijsliefhebbers en anderen van zullen genieten.