PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
Een capoeira-meester geeft uitleg over Candomblé, de voorouderlijke cultuur van de orisha's: Afrikaanse goden die door slaven zijn meegebracht. Net als elke slaaf wordt elke capoeirista beschermd door een orisha.