De Egg-band
Ontdek en swing mee met de Eierband terwijl ze de populairste kinderliedjes en rijmpjes zingen en spelen, zoals 'De wielen van de bus', 'De vingerfamilie', 'Het alfabetlied' en nog veel meer! Zing mee met de Eierband die vrolijke versies van deze kleuterklassiekers speelt op hun instrumenten.
Zing samen met de vijf eierleden van de Eierband mee met populaire liedjes en kinderliedjes.