Bride Flight
In 1953 stappen drie jonge vrouwen op een vlucht naar Nieuw-Zeeland om met hun verloofdes te trouwen. Aan boord ontmoeten ze de charmante Frank, een man die de loop van hun leven voorgoed zal veranderen. Hun onderling verbonden verhalen over liefde, verlies en vriendschap in een nieuw land beslaan meerdere decennia.