VisionQuest
Drama, Superhelden, Sciencefiction
Een opnieuw geactiveerde Vision houdt zich schuil voor degenen die hem als wapen willen inzetten. Terwijl hij onder de radar blijft, raadpleegt hij de AI-persona's die in zijn programmering zijn ingebed, waaronder de beruchte Ultron, op zoek naar de ware betekenis van zijn bestaan. Aan dit rustige leven van zelfreflectie komt een abrupt einde wanneer een premie op zijn hoofd hem dwingt te vluchten, samen met Thomas Shepard, een mysterieuze jongen die mogelijk de reïncarnatie van Visions zoon is.
Vision, gereboot en ontsnapt aan degenen die hem wilden inzetten als wapen, leeft ondergedoken. Op zoek naar een nieuw doel raadpleegt hij de AI-persona's die in zijn programmering zijn ingebed, waaronder Friday, Edith, Jarvis en de beruchte Ultron. Aan zijn onopvallende bestaan komt een einde wanneer een premie op zijn hoofd hem op de vlucht drijft met Thomas Shepard, een mysterieuze jongen die mogelijk de reïncarnatie van Visions zoon is. Terwijl Vision uit handen van zijn achtervolgers probeert te blijven, moet hij zijn ware aard onder ogen zien, weerstand bieden aan Ultrons invloed en het raadsel ontrafelen dat zijn jonge metgezel is, als hij wil overleven.