The Lion King
Disney’s The Lion King, geregisseerd door Jon Favreau, voert naar de Afrikaanse savanne, waar een toekomstige koning verraad en verdriet moet overwinnen om zijn rechtmatige plaats op de Koningsrots te kunnen innemen. Baanbrekende filmtechnieken brengen de personages in The Lion King op een compleet nieuwe manier tot leven.