Uonderbois – Il Tesoro Segreto di Napoli
Vijf onafscheidelijke vrienden, de Wonderboys, moeten afscheid nemen omdat Donna Angè, de eigenares van hun appartementen, deze wil verkopen in ruil voor een Maradonabeeldje. Als het beeldje wordt gestolen door hun idool Tonino Wonderboy, de nieuwe Munaciello van Napels, begint hun avontuur in de ondergrondse stad, waar ze op zoek gaan naar een mysterieuze schat.
Het is bijna oudejaarsavond in Napels als Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele en Sasà, de Wonderboys, uit hun appartementen dreigen te worden gezet door Donna Angè, die deze wil verkopen in ruil voor een Maradonabeeldje. Maar dan wordt het beeldje gestolen door de nieuwe Munaciello: Tonino Wonderboy, een levende legende voor de Wonderboys, die zichzelf naar hem hebben vernoemd. Als Aniello naar het ondergrondse Napels gaat om het beeldje te zoeken, volgen zijn trouwe vrienden hem en beginnen ze aan een echte schattenjacht vol legendes, mysterie en waanzinnige ontdekkingen. Ondertussen zitten Donna Angè en haar handlangers hen op de hielen. Ze hebben er alles voor over om als eerste het beeldje te vinden.