Star Wars: The Mandalorian and Grogu Official Podcast
Een kijkje achter de schermen hoe 'Star Wars: The Mandalorian and Grogu' werd gemaakt, met schrijver-regisseur Jon Favreau, directeur van Lucasfilm Dave Filoni, componist Ludwig Göransson en twee sterren uit de film, Pedro Pascal en Sigourney Weaver. Ook Grogu zelf is aanwezig bij het gesprek over wat het productieproces van deze film zo bijzonder maakte.