ADE Label Night 2015 - Nicky Romero & Friends
Voel de energie van het Amsterdam Dance Event met deze live set van Nicky Romero's Labelnight in de legendarische Melkweg. Beleef een onvergetelijke avond vol elektronische muziek, met spetterende gastoptredens van collega-superster-dj's Afrojack en Martin Garrix.