Hide and Seek
In hun nieuwe huis in het noorden van de staat New York doet de kersverse weduwnaar en psycholoog David Callaway een wanhopige poging om zijn getraumatiseerde dochter te helpen bij het verwerken van de dood van haar moeder. Maar al snel worden David en Emily geterroriseerd door iemand - of iets - met de naam Charlie: een 'vriend' die misschien niet zo denkbeeldig is als hij eerst lijkt.
De jonge Emily Callaway (Dakota Fanning) speelt verstoppertje met haar denkbeeldige vriend Charles, maar dit begint steeds minder simpel en onschuldig te worden. Ze belandt in een reeks bizarre situaties die steeds angstaanjagender worden en het lukt haar vader David (Robert DeNiro) niet om hier een einde aan te maken. Wie - of wat - is Charlie?, vraag David zich af. Hoe kan een 'denkbeeldige' entiteit zo'n invloed op zijn kind hebben? Misschien is Charlie niet denkbeeldig, maar is hij een kwaadaardig persoon van vlees en bloed?