Free Spirits
The Spirits of St. Louis, een vermakelijk en soms controversieel team dat slechts twee seizoenen in de American Basketball Association speelde, blijft op een hoogst ongebruikelijke manier bestaan.
Toen de American Basketball Association in 1976 werd ontbonden, sloten vier ABA-teams zich aan bij de NBA: de Nets, Nuggets, Pacers en Spurs. Maar een van deze teams vond een andere manier om zijn toekomst veilig te stellen. Free Spirits vertelt het kleurrijke verhaal van de Spirits of St. Louis, een vermakelijk en soms controversieel team met sterren als Marvin 'Bad News' Barnes en James Fly Williams, met beginnend sportverslaggever Bob Costas die elke wedstrijd verslaat. The Spirits slaagden erin om in hun eerste seizoen de titelverdediger in de play-offs te verslaan. Het team valt bijna uiteen, maar toen slaagden mede-eigenaren Daniel en Ozzie Silna erin om te onderhandelen over een contract waardoor het team in de toekomst kon blijven bestaan op een zeer vreemde manier.