Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous
Inside Beverly Hills laat een nieuwe kant zien van het wereldberoemde thuis en de speeltuin van de rijken, de knappe en de zeer, zeer beroemde mensen. Neem een kijkje in een samenleving die wordt bepaald door geld, een luxe levensstijl en status. Ontmoet de ondernemers, makelaars, stylisten en ontwerpers die voldoen aan elke opwelling van de Hollywoodsterren, super-influencers, aristocraten en miljonairs die hun fortuin hebben gemaakt in Beverly Hills.