Wolven: een spel van list en bedrog
Dertien specialisten spelen in een afgelegen dorp een psychologisch spel waarin observatie, intuïtie en misleiding centraal staan. Elke speler krijgt een rol. Tien van hen worden Burger en drie van hen Wolf. Maar niemand kent de rolverdeling. Iedere blik, opmerking en keuze is een mogelijke aanwijzing. Terwijl de eerste verdenkingen ontstaan, probeert iedereen te ontdekken wie de waarheid spreekt en wie een dubbelspel speelt. Als de nacht valt, wordt duidelijk dat het spel is begonnen.