Are You My First?
Een recordaantal maagden arriveert in een tropisch paradijs, op zoek naar liefde, verbinding en de kans om hun maagdelijkheid te verliezen. Hier kunnen ze relaties verkennen zonder de gebruikelijke druk van het bespreken van hun seksuele onervarenheid.