T'es pas bien là ?
Volg skiër Vivian Bruchez en vrienden als ze steile hellingen bedwingen in een uitzonderlijke winter. Als vaardigheden, ervaring en omstandigheden afgestemd zijn, worden voorheen onbegaanbare routes werkelijkheid. Ervaar de sensatie van het staan ​​op een helling van 50 graden en bereid je voor op de eerste bocht. Slechts enkelen hebben het in zich om te navigeren door deze wereld op zijn kant.