9-1-1: Nashville
9-1-1: Nashville', de nieuwste aanwinst in de franchise, is een bloedstollende dramaserie over heldhaftige hulpverleners en hun familiesaga vol macht en glamour in een van de meest diverse en dynamische steden van Amerika.