Sebastian Maniscalco: It Ain't Right
Live opgenomen in de legendarische United Center-arena in Chicago, stort Sebastian Maniscalco zich in 'It Ain't Right' vol op familiechaos, ouder worden en de kleine dingen waar we allemaal gek van worden, met zijn unieke, bijtende humor.