Windkracht 10: Koksijde Rescue
Gekweld door een duikongeval waardoor zijn vriend invalide is geraakt, wordt duiker Rick Symons overgeplaatst naar het 40e Search and Rescue-team. Daar moet hij samenwerken met een eigenzinnige crew, inclusief een vrouwelijke arts met wie hij al eens gebotst heeft. Hij moet nu het verleden onder ogen zien dat hij dacht achter zich gelaten te hebben, zowel onder water als op het droge.