Road To Perdition
Een huurmoordenaar probeert het leven van zijn zoon te redden en wraak te nemen op de personen die hem onrecht hebben aangedaan, maar moet dan vluchten.
Twee vaders: Michael Sullivan, een huurmoordenaar voor de Ierse maffia in het Chicago van de Grote Depressie, en Mr John Rooney, de baas van Sullivan en de man die hem als een zoon heeft opgevoed. Twee zonen: Michael Sullivan jr. en Connor Rooney, allebei wanhopig op zoek naar de goedkeuring van hun eigen vader. Door jaloezie en rivaliteit worden ze allemaal op een ramkoers gezet, waardoor Sullivan werk en privé niet meer gescheiden kan houden. Dat leidt tot de dood van zijn geliefde vrouw en zijn jongste zoon, Peter. Het familietragedie drijft Michael ertoe om samen met zijn overlevende zoon op zoek te gaan naar wraak.