The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Luister hoe regisseur Sam Raimi en de cast van de film terwijl ze vertellen over hun ervaringen om het meest duistere verhaal van Marvel tot leven te wekken. Van het bouwen van een wereld tot het bouwen van een universum, hoor uit de eerste hand verhalen van de cast en crew over wat er nodig was om elk universum uniek en geloofwaardig te ontwerpen, te creëren en te maken. Ontdek dit alles en meer in ASSEMBLED: The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness.