Are You Sure?!
Als Jimin en Jung Kook van BTS samenkomen, ontstaat er chaos en opwinding. In de zomer van 2023 beginnen ze aan een laatste reis voorafgaand aan hun dienstplicht. Zullen ze deze spontane en onvoorspelbare reis overleven?
In de zomer van 2023 beginnen ze aan een onvergetelijke reis voorafgaand aan hun militaire dienstplicht.
Onvoorbereid gaan Jimin en Jung Kook voor de tweede keer op reis. Waar gaan ze deze keer heen?
Jimin en Jung Kook brengen een bijzondere dag door aan de voet van de 4000 meter hoge Matterhorn.
Magische nachten veranderen in chaos als Jimin en Jung Kook zich afvragen: Are You Sure?!
Jimin en Jung Kook ontspannen, koken en spelen spelletjes, maar hun dag bij het meer ontspoort.
Jimin en Jung Kook genieten van het nachtelijke uitzicht van Zürich. Waar gaan ze nu heen?
Jimin en Jung Kook bereiken Da Nang, maar verrassingen veranderen hun perfecte dag in chaos.
Het avontuur van Jimin en Jung Kook, vol lol en magie, bereikt eindelijk z'n einde.