Shark Attack: The Paige Winter Story
Paige Winter was pas 17 jaar oud toen ze een been en een deel van haar hand verloor aan een haai. Experts onderzoeken de details van Paige's aanval om te bepalen wat voor soort haai verantwoordelijk is geweest en wat er eventueel kan worden gedaan om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Ondanks alles wat Paige heeft meegemaakt, blijft deze inspirerende tiener een pleitbezorger voor haaien en neemt ze, onder begeleiding van professionals, moedige stappen om haar grootste angsten te overwinnen.