Last Man Standing
In de serie speelt Tim Allen Mike Baxter, een gelukkig getrouwde vader van drie dochters, die zijn mannelijkheid probeert te behouden in een huis omringd door vrouwen. Hij zoekt zijn toevlucht in de mannelijke omgeving van zijn baan als marketingdirecteur bij The Outdoor Man Store en vermaakt zich met zijn vlog, die hij gebruikt als preekstoel voor zijn vele meningen.
Mike Baxter is een gelukkig getrouwde vader van drie dochters, die merkt dat hij het buitenbeentje is wanneer hij zijn mannelijkheid probeert te behouden in een huis omringd door vrouwen. Mike probeert te ontsnappen aan alle drama thuis in 'Outdoor Man', een warenhuis voor sportartikelen waar hij marketingdirecteur is. Zijn Outdoor Man-vlog gebruikt hij als een preekstoel, zijn meningen hebben vaak niets te maken met de sportwinkel. Terwijl hij mountainbikes of kajaks zou moeten verkopen, zie je hem eerder tekeergaan over het milieu, de gezondheidszorg, internationale politiek of andere onderwerpen die zijn geest bezighouden.
Mike wordt met tegenzin de mentor van Ryan. Mandy en Kyle helpen Ed met zijn bucketlist.
Mike heeft spijt dat hij Joe heeft overgehaald om een klassieke jeep te kopen van zijn erfenis.
Mike en Vanessa helpen Mandy en Kyle met hun toekomstplannen als Jen gaat werken bij OutdoorMan.
Kristin doet moeilijk als Ryan een zakendeal probeert te sluiten met Outdoor Man.