Zapped
Na een bizar ongeluk met haar smartphone ontdekt Zoey een magische app waarmee ze de jongens in haar leven kan beheersen.
Als haar moeder hertrouwt, komt Zoey terecht in een rommelig en chaotisch huishouden met haar luidruchtige stiefvader en drie onhandelbare stiefbroers. Na een bizar ongeluk met haar smartphone ontdekt ze een magische app waarmee ze de jongens in haar leven kan beheersen. Zoey is dolblij met deze kans de orde in haar leven te herstellen en begint jongens te commanderen om te zorgen dat ze zich beter gedragen. Maar ze komt er al snel achter dat er een hoop nieuwe ellende van komt als jongens geen jongens mogen zijn.