Para entrar a vivir
Ana en Maxi zijn een stel van in de 30 die net hun droomhuis hebben gevonden. Alles is perfect en dan beseffen ze dat het huis hun ook nog alles geeft wat ze denken en vragen. Maar tegen welke prijs?