The End of an Era
Taylor blikt terug op de creatie en repetities voor de tour en maakt zich klaar voor Wembley.
In twee maanden tijd vernieuwen Taylor en haar crew de tour met "THE TORTURED POETS DEPARTMENT".
Bij de terugkeer naar de VS, haalt Taylor herinneringen op en bereidt nieuwe verrassingen voor.
Taylor focust op haar akoestische sets en deelt het podium met Travis Kelce en Sabrina Carpenter.
Taylor deelt hoe familie de tour inspireerde en belicht artiesten van de tour, zoals Gracie Abrams.
Taylor staat stil bij het succes van The Eras Tour bij haar laatste optreden in Vancouver.