Dave
Dave is een neurotische man van achter in de twintig, die zichzelf ervan heeft overtuigd dat hij voorbestemd is om een van de beste rappers aller tijden te worden. Nu moet hij zijn beste vrienden overtuigen, want met hun hulp zou het hem nog kunnen lukken ook.