The Fable
Fable is een onoverwinnelijke huurmoordenaar die zijn tegenstander in minder dan zes seconden kan uitschakelen. Maar op een dag moet hij van zijn baas een jaar lang een gewoon leven leiden en niemand doden. Dus neemt Fable een coole, grappige en enigszins excentrieke pauze van het moorden.