Bad Company
De door de wol geverfde CIA agent Gaylord Oakes (Hopkins) moet de eigenwijze Jake Hayes (Rock) inhuren wanneer Jake's identieke tweelingbroer op een missie wordt gedood.
De met een Academy Award bekroonde Anthony Hopkins en de niet te stuiten Chris Rock schitteren in deze spionage actiethriller die je op het puntje van je stoel zet! De door de wol geverfde CIA agent Gaylord Oakes (Hopkins) moet de eigenwijze Jake Hayes (Rock) inhuren wanneer Jakes identieke tweelingbroer op een missie wordt gedood. Met nog maar negen dagen om een nucleaire wapendeal te sluiten, moet Jake iedereen er van zien te overtuigen dat hij niet zijn brutale zelf, maar zijn verfijnde tweelingbroer is, die hij nooit heeft gekend. De jacht brengt ons van Praag tot New York en alles dreigt in het honderd te lopen terwijl de klok verder tikt.