Your Friendly Neighborhood Spider-Man (Series) (2025)
Your Friendly Neighborhood Spider-Man' is een animatieserie die Peter Parker volgt op zijn pad naar het heldendom. Het is een weergaloze reis, met een stijl die hulde brengt aan de vroege comics van het personage.