My Super Ex-Girlfriend
‘My Super Ex-Girlfriend’ volgt Matt Saunders (Luke Wilson), een gewone jongen die zijn langdurige vriendin (Uma Thurman) dumpt – om te ontdekken dat ze eigenlijk een superheld is die nu wraak zoekt.
Matt Saunders (Luke Wilson) denkt dat hij de perfecte vriendin gevonden heeft in Jenny Johnson (Uma Thurman) die slim, sexy… en een superheld is. Maar als Jenny een bezitterig, neurotisch wrak blijkt te zijn, wil Matt het uitmaken. Jenny is kapot van het nieuws en haalt alles uit de kast om wraak te nemen. Dit is een waanzinnige superkomedie die bewijst dat uit elkaar gaan lastig kan zijn – en gewoonweg gevaarlijk!