Marvel's Future Avengers
De Avengers redden een drietal kinderen (Makoto, Adi en Chloe) die bovenmenselijke krachten kregen door een misdadig experiment van de boosaardige organisatie Hydra.
De Avengers redden een drietal kinderen (Makoto, Adi en Chloe) die bovenmenselijke krachten kregen door een misdadig experiment van de boosaardige organisatie Hydra. Het superheldenteam besluit de jongeren onder hun hoede te nemen en hen op te leiden tot een nieuwe generatie helden terwijl ze de plannen van schurken verijdelen.