Bluey Minisodes
Bluey Shorts is een verzameling grappige en gezellige momenten met Bluey en Bingo. Er worden enkele nieuwe personages geïntroduceerd naast de al bekende lievelingspersonages van fans, waaronder Muffin die een unboxing-video maakt, Papa die een "tatoeage" krijgt, en een kijkje achter de schermen bij het droomhuis van Bluey en Bingo.