Diana Princess of Wales - A Celebration of a life
Door middel van nooit eerder vertoonde archiefbeelden en nieuwe inzichten schetst deze film een intiem portret van Diana, Prinses van Wales. Het reconstrueert het leven van een van de meest iconische figuren van de 20e eeuw en biedt een nieuw begrip van de vrouw die de wereld boeide en een onuitwisbare stempel op de geschiedenis drukte.