Green Sea
Anna, met geheugenverlies, begint als kok in een vervallen kroeg aan zee van Roula, een onvoorspelbare eenling. Terwijl ze worstelt om haar verleden weer op te bouwen, wekt haar eenvoudige maar heerlijke eten herinneringen op bij de vaste gasten die haar op hun beurt helpen om weer contact te maken met haar verleden. Het verhaal neemt een onverwachte wending wanneer Roula Anna's ware identiteit ontdekt.