Grid
De aarde heeft catastrofale zonnewinden overleefd onder de bescherming van de Grid, haar planetaire defensieschild. Kim Saeha, een werknemer van het Bureau, wordt geconfronteerd met een moordenaar. Jung Saebyeok, een rechercheur, wordt uitgezonden om de moordenaar te arresteren. Terwijl ze de voortvluchtige achtervolgt, is ze getuige van een ongelooflijk fenomeen. Dit is een thriller die de mysterieuze waarheid achterhaalt over wat de mensheid van een apocalyps redde.
Jung Saebyeok, een agent, is getuige van een ongelooflijk iets terwijl hij de moordenaar arresteert.
Saeha probeert op de 13e verdieping te komen, waar geheime dossiers over de vrouw zijn opgeborgen.
Eojin maakt zich zorgen om Saebyeok en bezoekt haar, maar er blijft spanning in hun relatie.
Saebyeok arresteert Manok, maar verliest de bewaring aan de adjunct-directeur van het Bureau.
Om zijn levensloop te veranderen en de planeet te redden, herhaalt Saeha keer op keer de tijd.
Saeha keert terug naar het jaar 2021, maar door een onvoorzien ongeluk gaat de tijd weer terug.
Saebyeok komt achter een beangstigend geheim over zichzelf en rent naar het Bureau om Manok te zien.
Het Bureau wil de vrouw lokken door Manok en Saeha als lokaas te gebruiken, maar Manok ontsnapt.